Koko koko już po Euro – kilka przykładów ambush (?) marketingu

W czerwcu wszyscy żyli piłką – liczba reklam i produktów nawiązujących do tematyki piłkarskiej była imponująca. Wiele ciekawych przykładów można odnaleźć w licznych artykułach – polecamGazeta.plMarketing przy kawie oraz Sportmarketing.

Poniżej kilka ciekawostek, na które udało mi się natrafić. Więcej w poprzednim wpisie o ambush marketingu na blogu.

Większość z poniższych zdjęć jest mojego autorstwa, ale zacznę od reklamy, którą śmiało można nazwać klasykiem – Burger King w okolicach strefy kibica w Warszawie i Złotych Tarasów

Zdjęcie zaczerpnięte z Facebook.com/PijaruKoksuBlog

 

Czy ten spożywczak w Żninie jest oficjalny sklepem UEFA Euro 2012? 🙂

A to chyba oficjalne wino śliwkowe Euro (Kuchnie świata w Arkadii)

 

mailing otrzymany na konto na o2.pl (bardzo oryginalny przycisk „like”…)

 

Podesłane mailem w formie „donosu na siebie”. To samo zdjęcie można znaleźć na Onecie i w artykule w Marketing przy kawie – firma znalazła ciekawy pomysł na zaistnienie ze swoim produktem w sieci 🙂

W Olsztynie kogoś poniosła fantazja – przeróbka logo może się baaardzo źle skończyć.

 

Piosenka Koko Koko Euro Spoko również znalazła wielu fanów – witryna sklepu w Galerii Mokotów

 

Moje rodzinne miasto dostarczyło kolejnego przykładu dla bloga 🙂

 

Było zdjęcie z Galmoku, Arkadii, przyszła pora na Galerię Pałucką

 

Tym razem nie poświęciłem się i zdjęcie wykonałem bez zakupu obiektu zainteresowania 🙂

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii nieuczciwa konkurencja. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s