Powakacyjnie – inspirowane zapachy

Z Hiszpanii wróciłem z jednym, ale całkiem ciekawym reklamowym łupem:


W lewym górnym rogu każdej z żółtych etykietem widnieje napis: „inspirado en:”, który chyba nie wymaga tłumaczenia .

Pełnię refleksji zapewnia lektura wyroku Trybunału Sprawiedliwości z z dnia 18 czerwca 2009 r. w sprawie L’Oréal SA, Bellure, Malaika i inn. (C‑487/07) :).

Dla ambitnych 54 stron wyroku brytyjskiego Court of Appeal, który się z TS nie zgadza, ale musi zastosować wskazówki zawarte w wydanym w odpowiedzi na pytanie prejudycjalne orzeczeniu.

Ten wpis został opublikowany w kategorii nieuczciwa konkurencja, porównawcza, reklama, znaki towarowe. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s